به دلیل نوسانات ارزی قبل از ثبت سفارش حتما تماس بگیرید (برای تماس کلیک کنید)

لوگو رایکا

کامپوزیت توکویاما خوبه؟

کامپوزیت توکویاما یک کامپوزیت محبوب و پرطرفدار است. توکویاما یکی از برترین برندهای ژاپنی است که در همه جهان شناخته‌شده است. کامپوزیت توکویاما برای اصلاح مشکلات دندان‌ها و رفع پوسیدگی آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کامپوزیت پرطرفدار از نوع نانویونیورسال و رزینی است که کار ترمیم کردن دندان‌های قدامی و خلفی را به بهترین نحو انجام می‌دهد.

 کامپوزیت توکویاما تکنولوژی‌های میکروهیبریدی را با هم ترکیب می‌کند و خود را به عنوان یک جایگزین عالی برای دندان‌های قدامی و خلفی معرفی می‌کند. یکی از مزیت‌های بسیار عالی این کامپوزیت که بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است، تنوع رنگی آن است که در حد فوق‌العاده‌ای است. این تنوع رنگی سبب می‌شود تا دندان‌های ترمیم شده به سرعت با دندان‌های دیگر هماهنگ شوند. کامپوزیت توکویاما قیمت بسیار مناسب‌تری از سایر کامپوزیت‌ها دارد و شاید یکی از دلایل محبوبیتش همین مسئله باشد. در ادامه این مقاله کامپوزیت توکویاما را به‌طور کامل بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

کامپوزیت توکویاما خوبه

 

کامپوزیت توکویاما چیست؟

کامپوزیت توکویاما، یک ماده پیشرفته و بسیار موثر برای ترمیم و بهبود زیبایی دندان‌ها است که در کشور ژاپن تولید می‌شود. این کامپوزیت با بهره‌گیری از ذرات نانویی و تکنولوژی‌های پیشرفته میکروهیبریدی، به دو صورت رزینی و سوپر نانو یونیورسال عرضه می‌شود، که هر دو نوع از آن به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش و ترک خوردگی، تنوع رنگی فوق‌العاده و جلاپذیری عالی، برای ترمیم دندان‌های هم خلفی و هم قدامی انتخابی ایده‌ال محسوب می‌شوند.

این محصولات، به خاطر توانایی‌شان در ایجاد ظاهری طبیعی و جذاب برای دندان‌ها، مورد توجه دندانپزشکان و بیماران قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، تطابق رنگی عالی کامپوزیت توکویاما با رنگ دندان طبیعی افراد، باعث شده تا نتایج ترمیمی نه تنها ماندگار بلکه بسیار زیبا و طبیعی به نظر رسند. انتخاب این کامپوزیت برای ترمیم دندان، اطمینان از کیفیت و دوام بالای کار را به همراه دارد.

مزایای کامپوزیت توکویاما

کامپوزیت توکویاما خوبه، و حالا در ادامه برخی از این مزیت‌ها را معرفی خواهیم کرد.

  • براق بودن: یکی از اصلی‌ترین مزایای کامپوزیت توکویاما براق بودن آن است. طبق آماری که ثبت شده است تعداد قابل توجهی از افرادی که کامپوزیت توکویاما را انتخاب کرده‌اند، دلیل انتخاب خود را براق بودن عنوان کرده‌اند. براق بودن کامپوزیت توکویاما سبب می‌شود که دندان زیباتر از همیشه دیده شود. دلیل براق بودن کامپوزیت توکویاما این است که ذرات نانومتری دارد و سطح آن کاملا صاف است. این براقیت به زیبایی و درخشندگی دندان‌ها کمک می‌کند و لبخندی جذاب‌تر را به ارمغان می‌آورد. 
  • عمر طولانی‌تر: کامپوزیت توکویاما عمر مفید طولانی‌تری نسبت به بسیاری دیگر از کامپوزیت‌ها دارد. کامپوزیت‌های توکویاما در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام عمر مفید متفاوتی دارند. به طور کلی، کامپوزیت‌های خلفی به دلیل استحکام بیشتر عمر طولانی‌تری نسبت به کامپوزیت‌های قدامی دارند. البته این مورد را نیز فراموش نکنید که رعایت بهداشت دهان و دندان و استفاده از مسواک و نخ دندان به طور منظم، به حفظ عمر مفید کامپوزیت در طول زمان کمک بیشتری خواهد کرد. مصرف برخی غذاها و جویدن ناخن می‌تواند به کامپوزیت آسیب برساند و عمر آن را کوتاه کند. 
  • از ایجاد لکه جلوگیری می‌کند: کامپوزیت توکویاما می‌تواند مراقبت بسیار خوبی از دندان‌ها به عمل بیاورد و یکی از موارد مهمی که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم این است که کامپوزیت توکویاما اجازه نخواهد داد که دندان‌ها لکه بردارند. البته این مورد را نیز فراموش نکنید که سیگار کشیدن و مصرف دخانیات در طولانی مدت لکه‌های زیادی بر روی دندان ایجاد می‌کند. 
  • از زرد شدن دندان جلوگیری می‌کند: زرد شدن دندان یکی از مشکلات اساسی است که بسیاری از افراد با آن روبرو می‌شوند. یکی از مزیت‌های بسیار خوب کامپوزیت توکویاما این است که تا حد قابل توجهی از زرد شدن دندان جلوگیری می‌کند. 
  • شفافیت و درخشندگی بالا: کامپوزیت توکویاما بسیار شفاف است و دندان‌ها را کاملا درخشان نشان خواهد داد. ذرات نانومتری موجود در کامپوزیت توکویاما اصلی‌ترین دلیل برای شفاف نشان دادن دندان‌ها است. معمولا افرادی که از کامپوزیت استفاده می‌کنند، دوست دارند که بعد از استفاده دندانهایشان شفافیت بالایی پیدا کنند. این افراد می‌توانند کامپوزیت توکویاما را انتخاب کنند تا نگرانی در این زمینه نداشته باشند. 
  • مقاومت در برابر سایش و ساییدگی: یکی دیگر از مشکلاتی که افراد مختلف بعد از کامپوزیت با آن روبرو می‌شدند، سایش دندان‌ها بود. سایش دندان می‌تواند در طولانی مدت باعث از بین رفتن تدریجی هر دندان شود. اما کامپوزیت توکویاما این مشکل را کاملا حل کرده است، چراکه هم در برابر سایش و هم در برابر ساییدگی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد. 
  • هزینه پایینی دارد: دندان یکی از پر هزینه‌ترین اعضای بدن هر انسان است. زمانی که با مشکل دندان مواجه می‌شویم معمولا باید خود را برای پرداخت هزینه‌های سنگینی آماده کنیم. کامپوزیت هم از این قاعده مستثنی نیست. اما کامپوزیت توکویاما در برابر دیگر کامپوزیت‌ها قیمت بسیار منصفانه‌تری دارد. اما این قیمت مناسب به معنی کیفیت پایین این کامپوزیت نیست. کامپوزیت توکویاما یکی از باکیفیت‌ترین کامپوزیت‌ها است. 
  • چسبندگی ندارد: کامپوزیت‌ها به لب‌ها می‌چسبند و این شاید برای بسیاری از افراد خوشایند نباشد. اما یکی از مزیت‌هایی که کامپوزیت توکویاما دارد این است که قابلیت چسبندگی ندارد. این مورد زمانی ارزش خود را ثابت می‌کند که دندانپزشک در حال کار بر روی دندان‌هایتان باشد. 
  • ظاهر طبیعی دارد: کامپوزیت توکویاما ظاهری بسیاری طبیعی دارد و این یک مزیت عالی به حساب می‌آید. حتما شما هم تا به حال کامپوزیت‌هایی را دیده‌اید که بیش از حد به دندان رنگ می‌دهند و به گونه ای ظاهر طبیعی آن را تغییر می‌دهند. این کامپوزیت‌ها برای استفاده چندان مناسب نیستند و بهتر اسن کامپوزیتی را انتخاب کنید که ظاهر طبیعی دندان را به بهترین نحو حفظ کند. کامپوزیت توکویاما در این زمینه عملکرد بی‌نقصی دارد.

کامپوزیت توکویاما

چرا باید از کامپوزیت توکویاما استفاده کنیم؟

همان گونه که گفتیم کامپوزیت توکویاما مزایای بسیار زیادی دارد. اما دلایلی دیگر هم وجود دارد که ما را برای استفاده از این کامپوزیت ترغیب می‌کنند. در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

  • درمان پوسیدگی دندان: پوسیده شدن دندان یکی از مشکلات اساسی است که ما با آن روبرو می‎شویم. این مورد یک فرآیند پیچیده است که تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند پلاک، باکتری، رژیم غذایی و بهداشت دهان و دندان قرار دارد. کامپوزیت توکویاما تا حد قابل توجهی و گاها به طور کامل پوسیدگی دندان را درمان می‌کند. 
  • درمان فواصل دندان: حتما شما هم افرادی را دیده‌اید که بین دندان‌هایشان فاصله دارند. این مورد سبب می‌شود که طرح لبخند چندان جالب به نظر نرسد. اما کامپوزیت توکویاما این مشکل را حل می‌کند و فواصل بین دندان‌ها را از بین می‌برد. 
  • ایجاد زیبایی: کامپوزیت توکویاما به دلیل کیفیت بالا و رنگ‌های جذابش می‌تواند، سبب ایجاد زیبایی در شما شود. همه افراد به زیبایی دندان‌های خود اهمیت زیادی می‌دهند، به همین دلیل استفاده از این کامپوزیت به شدت پیشنهاد می‌شود. 
  • استحکام عالی: معمولا افراد مختلف در هنگام انتخاب کامپوزیت با مشکل مواجه می‌شوند و نمی‌دانند که کدام کامپوزیت را باید انتخاب کنند که استحکام بالاتری داشته باشد. ما در اینجا باید به شما بگوییم که کامپوزیت توکویاما یکی از مستحکم‌ترین کامپوزیت‌ها است و به همین دلیل استفاده از آن را پیشنهاد می‌کنیم. 
  • عدم تغییر رنگ: سوالی که معمولا برای همه افراد قبل از انتخاب کامپوزیت پیش می‌آید این است که کدام کامپوزیت به مرور زمان تغییر رنگ نخواهد داد. ما در جواب سوال این افراد، کامپوزیت توکویاما را معرفی خواهیم کرد. عدم تغییر رنگ یکی از اصلی‌ترین مزایای کامپوزیت توکویاما است.

مواردی که گفتیم دلایل اصلی هستند که باعث می‌شوند بسیاری از افراد کامپوزیت توکویاما را انتخاب کنند.

 

بنابر محتوای منتشر شده در سایت tokuyama-dental.com :

Features&Benefits

  • Quick curing time – 10 sec. with a halogen light (≥400mW/cm2)
  • Extended working time – 90 sec. under ambient light (10,000 lx)
  • Outstanding polishability
  • High gloss retention over time
  • Wide shade matching range (chameleon effect)
  • High wear resistance
  • Less wear to opposing teeth
  • Less wear to opposing teeth
  • Good radiopacity
  • Available in 20 shades

ترجمه فارسی

ویژگی ها و مزایا

  • زمان پخت سریع – 10 ثانیه. با چراغ هالوژن (≥400mW/cm2)
  • زمان کار طولانی – 90 ثانیه. زیر نور محیط (10000 lx)
  • جلاپذیری فوق العاده
  • حفظ براقیت بالا در طول زمان
  • محدوده تطبیق سایه گسترده (اثر آفتاب پرست)
  • مقاومت در برابر سایش بالا
  • ساییدگی کمتر به دندان های مخالف
  • ساییدگی کمتر به دندان های مخالف
  • رادیوپاسیتی خوب
  • موجود در 20 رنگ

 

همه مدل های کامپوزیت توکویاما

کامپوزیت توکویاما دارای سه برند مختلف است. این سه برند، کامپوزیت خلفی توکویاما، کامپوزیت قدامی توکویاما و کامپوزیت توکویاما از نوع آستریا هستند. این سه برند هریک با دیگری دارای تفاوت‌هایی است. این تفاوت‌ها باعث استفاده وسیع‌تر از این برند شده است.

کامپوزیت خلفی توکویاما: این کامپوزیت توانایی دارد تا فشار ایجاد شده بر روی دندان را تحمل کند. این فشار معمولا به دلیل جویدن غذا است. این کامپوزیت برای دندان‌های ردیف عقب قابل استفاده است و مشکلات دندان‌های عقبی را اصلاح می‌کند.

کامپوزیت قدامی توکویاما: این کامپوزیت قابل استفاده برای دندان‌های ردیف جلو است و معمولا کار اصلاح آن‌ها را انجام می‌دهد. این کامپوزیت زیبایی دندان‌ها را چندبرابر خواهد کرد و توجه ویژه‌ای به مسئله زیبایی دارد. ظرافت این کامپوزیت در سطح بالایی است و ذرات ریزی دارد که به آن‌ها نانو می‌گویند.

کامپوزیت توکویاما از نوع آستریا: این کامپوزیت دوام بسیار عالی و ماندگاری بی‌نظیری دارد. این کامپوزیت به دلیل زیباسازی شناخته شده است و کاربردش د ر این زمینه است.

 

نمونه کار کامپوزیت توکویاما

این نمونه کارها شامل تصاویر قبل و بعد از بیمارانی هستند که با استفاده از کامپوزیت‌های توکویاما، لبخندهایشان متحول شده‌اند. تنوع رنگی ویژه و قابلیت پولیش‌پذیری بالای کامپوزیت توکویاما، امکان مطابقت کامل با رنگ طبیعی دندان‌های اطراف را فراهم می‌آورد. نتیجه، ظاهری طبیعی و زیبایی خیره‌کننده است که اعتماد به نفس بیماران را افزایش می‌دهد. دندانپزشکان سراسر جهان با استفاده از کامپوزیت توکویاما، هنر خود را به نمایش می‌گذارند و زیبایی لبخند را به ارمغان می‌آورند.

نمونه کار کامپوزیت توکویاما

خرید کامپوزیت توکویاما از رایکادنتال

خرید کامپوزیت توکویاما از رایکادنتال یک انتخاب هوشمندانه برای دندانپزشکان و کلینیک‌های دندانپزشکی است که به دنبال محصولات با کیفیت بالا هستند. رایکادنتال به عنوان یک تامین‌کننده معتبر، انواع کامپوزیت‌های توکویاما را با تنوع رنگی گسترده و فرمولاسیون‌های پیشرفته ارائه می‌دهد. خرید از رایکادنتال نه تنها دسترسی به محصولات باکیفیت را تضمین می‌کند بلکه پشتیبانی و مشاوره تخصصی را نیز به همراه دارد.

 

جمع بندی

کامپوزیت توکویاما یکی از بهترین و محبوب‌ترین، برندهای کامپوزیت در همه جهان است. این کامپوزیت در زمینه لطافت و زیبایی جز بهترین‌ها است. تنوع رنگی در این کامپوزیت به شدت بالا است و شاید در این زمینه بی‌رقیب باشد. توانایی تطبیق رنگ در این کامپوزیت توکویاما به گونه‌ای است که هیچ نیازی به قسمت حذف سایه ندارد و همین مورد ارزش بسیار بالایی دارد.

کامپوزیت توکویاما طیف و درجه رنگی متنوعی دارد، پولیش پذیری فوق‌العاده‌ای دارد، استفاده ساده‌ای دارد و جلوه‌هایی مناسب با دندان طبیعی دارند. با توجه به تمام این نکات، روشن است که کامپوزیت توکویاما خوبه و انتخابی عالی برای هر کسی است که به دنبال بهبود و زیبایی دندان‌های خود است.

ورود کاربران

ثبت نام

جزئیات حساب